Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 werkdagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zijn voor je eigen rekening. Indien je gebruikt wilt maken van het herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Hierbij ontvangen wij graag een ingevulde retourformulier (elektronisch of op papier), welke hier te downloaden is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer een artikel op voorraad is, streven wij ernaar om je bestelling de volgende werkdag te leveren. Standaard hanteren wij een levertijd van 1 – 5 werkdagen. Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je ons altijd benaderen.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bestellingen boven de 99 euro = Gratis verzending!

Bestellingen onder de 99 euro = 4,95 euro

Welke mogelijkheden zijn er bij MOOYA om te betalen?

Je kunt bij MOOYA op vele verschillende manier betalen, zoals:

1. Contant (bij afhalen)
2. iDeal
3. Overboeken
4. Credicard
5. Paypal.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, dit is mogelijk indien het pakket nog niet verzonden is. Als het pakket al verzonden is zijn de retourkosten voor je eigen rekening.

Waarom kan ik bij de meeste producten maar een stuk kopen?

Omdat wij bij MOOYA onze producten niet groots inslaan, maar juist kieskeurig de meest unieke en originele (vaak tweedehandse) woondecoratie en woonaccessoires selecteren. Dit betekent vaak dat er maar een enkele hoeveelheid te vinden is. Als je hier meer vragen over hebt, kun je ons altijd benaderen.

Wat zijn de contactgegevens van MOOYA?

Adres: Rooseveltlaan 33, 1902 DH Castricum
Telefoon: 06 – 40 05 02 62
E-mail: info@mooya.nl

Het contactformulier is hier te vinden.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn

Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.